Seg dag

Inte på topp idag men det kan man ju inte va alla dagar heller. Jag å Isaac va ner till stan en sväng iaf, bytte en tröja och va in på royal design. Fick ett presentkort där av PappaA och barna i julklapp. Men mej hem fick jag 4 väldigt fina FilippaK muggar💕 Så fina, dock fick jag bara två med mej hem idag, de andra två får jag hämta nästa vecka då de fick beställa eftersom de va slut. 
Sååååå goda att dricka kaffe ur, mamma å pappa har sånna å det är mina favorit muggar, men har själv tyckt att de vare alldeles för dyra. Men nu hade jag ju som sagt presentkort så då slog jag till. 

Välkomna på fika nån dag🙂
Postat av: Sara

Hade gärna kommit över på kaffe en dag!! ❤️

2016-01-05 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0