Å där

Sa min kropp ifrån att nu måste du oxå vila! När jag la mej igår kände jag en dov huvevärk men tänkte att den sover jag bort men när jag vaknade va det som tusen nålar som härjade runt i huve. Som tur va hade vi bestämt frukost med mamma imorse så när hon kom hade jag precis tage migräntabletter så hon tog Isaac så jag fick sov ett tag till. Även pappa kom en stund men han hade jobbat natten så han åkte hem å sove sej en stund han med innan han kom tillbaka på eftermiddan💕 Dock hjälpte det inte å sova för mej utan det vart bara värre å värre, min älskad mammastannade hela dagen lång med mej💕 Vad skulle jag gjort utan min fina familj💕 Vid 9.30 fick jag ring PappaA för jag va tvungen å åka in på akuten, så galet va ont man kan ha i huve, kändes som det skulle sprängas vilken sekund som helst. Väl inne togs det massa prover, men inget som visade på något avvikande (som tur va) mer än att blodtrycket å blodvärdena va lite svajiga men inget alarmerande. "Ta en Ipren" jaha jaja lite små irriterade å med en huvevärk från hell åkte jag hem igen å tryckte i mej Ipren! Mamma tog med sej barna ut så jag fick sova lite till, åså kom morfar tillbaka å lekte häst med Novis💕 Efter middan kom PappaA tillbaka å tog med sej barna hem så jag ska få sova inatt. Å imorrn kommer morfar tillbaka å hjälper mej💕 

Det är sånna hör gånger jag överväldigas av vilken underbar familj jag har. Alla släpper allt å ställer upp till 110% Vad skulle jag gjort utan er💕 

Till månen och tillbaka så många gånger att det inte går att räkna💕




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0