Inget internet ingen uppdatering!

Men nu så är det/jag tillbaka igen. 

Helgen som var hade vi äran att få mysa med mormor hela helgen lång. PappaA va i Sthlm så då huserade vi med mormor. På söndagkväll va jag ensam med barna å när jag plockade ihop efter middan sa Novis att hon vill hålla i Isaac å såklart fick hon det. Efter en stund tycket jag det vart märkligt tyst å när jag gick å kollade till dom hittade jag dem såhär❤️💙 Isaac hade tvärslocknat på Novis. Storasyster❤️Lillebror 

Vi har verkligen haft underbart väder i helgen å i början av vecka så det har blive mycke utelek

Idag har vi en riktig sjukliging här hemma. Isaac har haft en temp på 39.8 så han har mest vare trött å gnällig men mellan varven även lite leksugen. Helt stampad av utslag, han ser för eländig ut. Nu sover han igen så nu ska jag Novis få all uppmärksamhet när jag skrive klart här! 

Hadehej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0