Näsan börjar bli lite fräcknig.

Hej hej lilla blogg. Första jobbdagen idag efter lite semester, måttligt segt att ta sej upp imorse... Å inte hjälpte det att jag vaknade vid 5 helt kallsvettig av mardrömmar, inte helt okej! Men jag har hunne me å tjuvsova hela två gånger idag=) Å sen måste jag bara säga tt jag har nog världens bästat jobb dagar som dessa, vare ut hela dagen idag. Skulle inte vilja byta me de som måste sitta inne på ett svettigt kontor å vända på massa tråkiga papper!

Börjar bli lite småless på denna utadragna förkylning/gravidteppa. Blir ju lite smått galen när jag inte kan andas å det enda som hjälper är näsdroppar, har porvat vick å koksaltlösning men inget annat hjälper. Nån som har nått annat tips månne?

Kram kram
Postat av: Ida

Världens bästa jobb! De hålle ja fullständigt me om.

2011-04-18 @ 21:28:23
URL: http://impam.blogg.se/
Postat av: Ida Fahlgren

GRATTIS till bebisen =) så himla kul =) KRAM

2011-04-19 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0