Två finfina kvällar och nu en finfin dag

Det började med att jag i torsdag fick lite egen tid då Nova och Andras va hemma och myste för sej själva. Så ner på stan bar det för att möta upp med tjejerna från högstadiet. Väl där (ca en timme sen pga att jag lyckade somna på soffan och vaknade när vi skulle träffas...) intogs spättafilè med kylytpotatis och skagenröra detta på innergården på 1891. Mycket mysig tjejkväll och även om jag hela tiden tänkte på Nova och kollade på klockan för att se om jag snart skulle få fara hem till mina älskningshjärtan så va det ganska så skönta att få någon timme för sej själv...

Igår va fam Palm bjudna till fam Sjödin för lite grill och annat gott. PappaOla hade investerart i alkoholfritt rosè på alldeles egen hand, å vad glad jag vart. Smakar precis som rosé men utan "yrheten" och den spelar inte sån stor roll när man iaf få smaken av det goda=)

Dagen spenderar vi i Segersjön, men först ska vi investerar i en sån "gungstol" till lilla skrutt så att hon slipper ligga i vagnen hela tiden eller det gör hon ju inte för hon vandrar ju mest från famn till famn. Mne när man äter och så så är det bra med en sån för hon börjar vara så me och är inte så nöjd med att ligga i vagnen bara om hone vaken... Så en stol får det bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0