Jag skulle behöva sova en timme eller fem!

Det här fenomendet sömn...  Skruttis sover ändå helt okej men inte jag. Förstår inte
riktigt, är hur trött som helts men det går inte att somna... Går som i en dimma på dagarna
och när jag lägger huve på kudden går det fan inte att somna... GALEN!
Pratade om detta på Öppna förskolan och det är inte bara jag som har detta problem,
tydligen kan det bli såhär då dygnsrytmen blir rubbad. Har vare så här för mej dom
senaste dagarn bara så jag ska väl egentligen inte klaga... Men jag är sjukligt trött just nu!!!

På det har ju jag ett sömnbehov som inte riktigt går ihop med att ha småbarn, för att
min kropp ska kunna fungera ordentligt behöver jag sova 9,10 timmar... Vilket inte
riktigt fungerar nu!

Sådär nu har jag fått klaga av mej lite så nu känns det lite bättre=)

Idag packar Nova och jag iväg oss mot Sthlm för att möta upp me mamma/mormor,
för att åka vidare tillsamman till moster i Göteborg.

Ha en fin dag, hörs i Göteborg.

HADEHEJ!
Postat av: Johanna

Åh det är så jobbigt när man aldrig känner sig utvilad. Bra sömn = bra mamma.

Hoppas ni får det bra i götet. :D

2011-12-08 @ 09:56:31
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0