Men för fan

Mage till allmän beskådning... NEJ jag skulle INTE tro det. När vi va åhandlade förut idag kom det fram en tant(hon kan omöjligt haft alla hästarna i hagen, men ändå) å frågade om jag va gravid... EEEE jaaaaa, åsen försökte hon klappa på magen... slog bort hennes händer skakade på huve å fortsatte gå... Va e det för konstiga människor egentligen. Å härom dagen när jag va ute en sväng va det e gubbe som fråga om "det där" blir färdigt innan sommaren åså pekade han på min mage... Men snälla människa va bry det dej?

Har ni sett Solsidan? Jag tror jag snart säger som henne.. Ungen har komme ut det e bara moderkakan kvar därinnen men om du, helt okända människa, klämmer lite på min mage så kanske de kommer ut fortare...

Helt okej när det e mina nära å kära som vill känna när h*n sparkar men när det e främmande människor på ICA då blir jag fan rädd!


Postat av: Frida

Väldigt skumt det där. Främmande människor tror oxå det är helt okej att komma och nypa bäbisen i kinden, när det väl har ploppat ut. Lite privatliv tack!



Tusen pussar och kramar till dig, bästaste Tuss!

2011-05-27 @ 08:10:07
URL: http://fightfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0