Sedärja

När jag va 16ich tog jag hål i naveln och den har sedan suttit där och jag har aldrig haft nån plan på att ta bort den. Men av förklarliga själ va jag ju tvungen att ta bort den, nånstans runt vecka 30-32. Tänkte att det borde inte växa igen så snabbt, och det gjorde den inte heller men det har inte gått att få igenom nå tjockare än ett örhänge hur mycke jag än försökt. Men ikväll så gick det, halvt svimfärdig men ändå ett fint blått smycke i min navel igen:)

Postat av: Johanna

Ååh, mitt växte igen jättesnabbt när jag tog ut de när jag väntade Milton.. :( Men tror inte jag kommer att lägga pengar på att ta om det... saknar den. Men Henke är glad för han hatade den. :D

Saknar min piercing i nacken också...

2012-03-08 @ 12:38:05
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0