Återkommande

Ännu en dag hemma å vabba. Liten gosa har vare hemma nu sen förra måndagen. Men nu äntligen va det sista dagen hemma med sjukdom få vi hoppas. Håller alla tummar jag har att denna moster perjod med förkylning nu får räcka för detta år... Men men det lä ja ju få äte upp!!! 

Har iaf var på BVC idag för inskrivning å påhälsning här på Lidingös BVC. Egentligen va inte nästa besök förens 3-års kontrollen. Vägas å mätas fick gos gö. Hela 96,5 cm helt galet va hon växer:) 


Har precis druckit en goooo kopp kaffe, pappa du vet nog:) En nesspresso maskin borde vara alla kaffe älskares rätt. Sjukt gott kaffe! Få väl se när jag somnar ikväll!!! Just nu känns det inte som att det kommer hända närmaste timmarna iaf. Jajja skyll sej själv när man dricker kaffe 21.00! 


Postat av: Jossan

Vi mätte Freja igår och hon är 87cm, så hon ligger lite efter Nova där. Er lilla loppa har snart vuxit ikapp Ronja som är 107cm :-D
Fina Nova som har så fin jacka på sig ;-)
Håller med om att Nespresso har godaste kaffet. Jag fick ju en i födelsedagspresent, med mjölkskummare. Jag är ju en riktig sucker för en god latte ;-)

Puss och kram till er!

2013-10-17 @ 06:41:40
URL: http://josselyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0