Dansa sej lite

Upp å iväg. Pigg å fräch, pigg å fräch! Mot dansavslutning, har bara vare med en gång denna termin av förklarliga anledningar😀 Nu är det alltså dax för avslutning så jag behöver inte dansa, bara se till att barnen kommer in rätt på scenen osv. Lugn ingen ska behöva se mej dansa i detta nu, hade nog vare en syn för gudarna det😂 

Har sove som en kratta inatt, konstigt när man ska upp tidigare än vanligt (tidigare än Nova vaknar) är det som om jag bara ligger å väntar på att klockan ska ringa. Vet inte hur många gånger jag vaknat å tänkt nu ska jag nog upp snart åså tittar jag på klockan, jaha 04.35... nja ett tag till får jag sova😴 Kommer bli en låååång dag idag. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0