Dop

Idag va vi som sagt på dop. Så himla fint💕 PappaA är gudfar lillprinsLucas vilket Novis inte riktigt sympatiserade med. Skulle pappa stå där framme, nej minsan det tycket hon verkligen inte. Men väl på plats i kyrkan så fick hon oxå ära att stå med där framme å lyckan va total. Hon har nog aldrig stått så still någonsin å i hela 40 minuter. Tusen tack finaste Malin och Sunkan, ni gjorde verkligen Novas dag💕 

Tyvärr vart det inga kort knäppta då jag underhöll Isaac så han skulle va nöjd i kyrkan. 

Efter det vart det midda hos PappaA innan vi for hem till Fredsgatan igen. Nu sover båda barna å jag tittar på tv, packar å känner lugnet en stund innan jag oxå ska gö dom sällskap i drömmarna värld.
Syskonmys innan middan

Imorrn ska vi vincka av bästa Novis vid tåget. Hon och morfar ska ut på egna äventyr, dom ska åka till Göteborg och hälsa på Moss. Mamman är lite nervös måste jag erkänna😬 Men det går nog bra😊 

 En trötter efter en lång dag med många intryck💙
Postat av: Moss

Vi kommer att ha det så mysigt här vi så. Moss längtar❤️❤️❤️

2015-12-13 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0