Jävla natt

Om det va nå natt jag verkligen behövde sova så va det inatt men Isaac jade andra planer... Somnade vid 19 som vanligt men stax efter 12 vaknade han å kom inte till ro. Tänkte att han kanske va hungrig så upp och gjorde mat, somnade han om?! Nej såklart inte, va allmänt missnöjd och ligga i sänge va ingen hitt! Tror han hade ont i magen så efter ett tag fick han alvedon åså la vi oss på soffan istället vid 02.00 somnade han äntligen om igen. Försökte förflytta oss till sängen vilket gick sådär... Men tillslut efter yttliggare 30 min somnade han om. Trött mamman kan jag lova. Men det tog inte slut där! Strax före 05.00 va det dax igen... Bara å börja om samma prosedur. Han somnade ändå om relativt fort å nu liggare han hör breve mej i soffan. Hade gärna gjort honom sällskap med just idag ska jag iväg redan vid 7, så sova får jag gö nån annan dag!  

Kaffe å sen är jag förhoppningsvis igång med dagen. 

Tur han är då söt💙
Postat av: Hanna

Så jäkla söt! ❤️

2015-12-08 @ 07:50:52
Postat av: Hanna

Så jäkla söt! ❤️

2015-12-08 @ 07:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0