Med Nova i magen

Detta skrev jag med Nova i magen med 19 dagar kvar 

19 dagar kvar

fredagen den 1 juli 2011 kl 12:50
Med spänning har jag sutte me kickare å spanat på vad som händer på andra sidan sjön. Kriminaltekniker, dykare å en special båt från Sthlm intog i förrgår vår lilla sjö. Lilla Segersjön som kappt syns på kartan, inte många vet vart det ligger å nu tror polisen att det finns "fynd" på botten... Va nu det innebär, ja vi väntar me spänning på vad som händer.


Annars är jag helt slut, i takt med att värmen ökat så har orken tagen slut. Händerna å fötterna ska vi inte ens tala om för det ser inte ut som händer å fötter längre. Börjar bli måttligt less på detta nu! Men samtidigt är det helt underbart! Konstigt det här fenomenet gravid!

Beräknad förlossning 21 juli 2011

Jag är gravid i vecka 38 (37+1)

Jag har varit gravid i 260 dagar

Jag har 19 dagar till förlossningen

Jag har klarat av 93% av graviditeten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0