V.38

Sakta men säkert börjar det kännas som att det är riktigt nära nu. Med 19 dagar kvar till BF å vetskapen om att Nova är född 12 dagar tidigt börjar jag  känns mej väldigt färdigt på att vara gravid nu! Det står överallt att man ska ta det lugnt å vila... Ja jävligt lätt när man inte kan sova ordentligt på nätterna å när man har Nova å roa på dagarna jag ska vara gla om jag kan sitta ner en kvart elle så mellan varven...😀 Livet som höggravid å småbarnsföräldrar går inte riktigt ihop men samtidigt älskar jag varenda sekund av det

Det finns ett liknade kort på mej när jag ligger i denna stol gravid med Nova men kan inte hitta det just nu, måste ta å leta fram det. Lite roligt å jämföra:) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0