Konstig uppånerdag

Blir arg på mej själv att jag tar åt mej så mycket. Att jag inte bara kan lägga bort saker och gå vidare utan att älta allt in i minsta detalj... 

Annars har Isaac å jag mest bara tage det lugnt idag. Vaknade ju hos Annelie imorse å efter kaffe, surra å lek fortsatte vi hemåt. Sov på soffan när Isaac somnade å sen har vi städat undan julen, diskat, plockat och donat. Så nu är vi redo för ett nytt år! 

Igår såg jag att Issac börjar få två små tänder i nederkäken, två små risgryn tittar fram nu. Som tur är verkar han inte ha ont eller vara besvärad över att dom kommer. Liten börjar bli större💙


Postat av: Malin

Finaste Isaac 💕 Jag och Lucas saknar er! Vi måste ses snart! 😊

2016-01-04 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0