Lugn hemma dag

Isaac sov hos PappaA inatt så att jag skulle få sova då han vare orolig några nätter nu. Åså började PappaA inte förens 9 så det var riktigt skön sovmorgon, dock slog Novis upp ögonen vid 06.50.. Trodde jag skulle börja grina men lyckade så henne å somna om "det är mitt i natten försök somna om igen" å det funkade🙂 Vaknade av att Isaac och PappaA kom 08.15 så skönt och välbehövligt för mamman. 

Dock vaknade Novis och va rosligt, snorig och allmänt förkyld så idag har vi inte gjort många knop. Pysslat, myst, lekt å tvättat 



Vart en mindre rolig toainsident på eftermidda då det blev stop! Vattnet rann inte undan och det kom upp bakvägen i golvbrunnen under badkaret å jag kan meddela att det inte luktade hallonbåtar direkt!!! Som tur va kom det en kille från Mitthem relativt fort å det va lätt fixat med riktiga verktyg. Men blä vad det har luktat! Såklart vart Novis bajsnödigt under den tiden vi väntade på att killen skulle komma... Så vi fick gå till grannen för att låna toan😂👍

Ikväll har vår bästa mormor vare här medan jag va å tränade, kändes som evigheter sen vi sågs då hon vare hos Moss💕 Mysigt att får låna henne lite, även om det mest va barna som hon träffade, vi ses till helgen igen😘
Pyjamas killen✨

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0