Onsdag

Efter lunch packade vi ihop oss å for upp till Norra för lek och bus. PrinsLucas och finaste Malin följde oxå med oss, tack för idag💕 

Sen åkte vi till pappa i bosvedjan för lite kaffe innan vi åkte hem till Fredsgatan igen. Midda intogs och Nova å Isaac lekte💕 Kvällen fortsatte med tårar då Novis börja fundera å tycker det är himla jobbigt med allt som är. Svårt för henne å sätta ord på det hon känner och allt blir mer eller mindre kaos med stora krokodiltårar. Älskade lilla hjärtat skulle jag kunna ta bort allt jobbigt för dej så skulle jag. Försöker på alla sätt jag kan svara på dina frågor och finnas där med den största famnen att kramas i när det är de du behöver. Det är när du somnat eller åkt till PappaA (som ikväll) som mina tårar börja rinna, det gör så ont att se dej ha det tufft. Älskade, älskade Nova💕 Du är den finaste lilla tuffa tjej jag känner, 2015 har vare ett tufft år även för dej och man måste få brytaihop ibland å så även du min skatt. Mamma älskar dej till månen och tillbaka så många gånger att det inte går att räkna


Postat av: Moss

❤️❤️❤️❤️

2016-01-27 @ 21:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0