Jag bli lite smått galen

Det här fenomenet försäkringskassan... man slutar aldrig att förundras. Denna gång va tjejen som jag pratade me iaf trevlig, det är ju ett framsteg bara i sej. Men att allt ska ta så förbaskade tid och va så krongligt det kan jag inte begripa!!! Tar mej en slurck kaffe lugnar mina nerver och tänker inte mer på det för det är inget jag kan gör nått åt förens jag fått alla papper, som givetvis inte kunde skickas till annan adress än den jag är skriven på pga ditten å datten... Så antingen måste jag fixa så att någon kan ta sej in i lä eller så får jag ta mej en road trip... Hur som blir det inte idag!

Nu väntar jag på att fastramastra och kusin ska komma och fika lite me oss.

Ha en bra dag.

Kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0