Utforska nya parker

Nu när vi har flyttar är vi på jakt efter nya lekparker som vi kan hänga i nu i höst och vinter. Igår provad vi lillparken på gården. Den fick godkänt av Novis, bara det finns gungor å att man kan leka Frost så är hon nöjd😊 Sen traskade vi ner till Södermalms skolans gård å där va det riktigt kul, så fin park. Många utmanade klättrarställningar å kul med storbarnen


På kvällen gick jag en omgång mot gardinstängerna, man kan ju bli hysterisk för mindre! Men nu är dom iaf uppe å det hänger gardiner i alla fönster! 

Nu har dagen drage igång, en aningens tidigt kan mamman tycka men det är inte jag som bestämmer i den frågan nu mera! Just nu sitter jag i soffan tittar på tv å intar kaffe ska snart kicka igång dagen. Jag å Isaac ska ut på en lite road trip. Ställer in gpsen på Uppsala å fullerö. Fick presentkort där när jag fyllde år å nu ska det utnyttjas. På hemvägen får vi sällskap av mamma å Moss som är påväg hemåt från Göteborg. Passade ju perfekt åså får vi trevligt resesällskap. Ses om några timmar💕

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0