Dansens dag

å inte har jag tage ett enda danssteg... får nog ta å snöra på mej tåspetsskorna å ta en piruett i köket. 

Kommer att bli en helg med mycke festligheter, vi inväntar gästerna å sen e helgen igång. Champagnefrukost, rosé picknick, champagnegalopp, grill åsåvidare. Ja ingen champagnen å rosén för mej då, får nog snället dricka min sprite ett tag till=) 

» Beräknad förlossning 21 juli 2011
» Jag är gravid i vecka 29 (28+1)
» Jag har varit gravid i 197 dagar
» Jag har 82 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 70% av graviditeten




Postat av: Jossan

Ja, håll dig till läsk ett tag till så får du något som är mödan värt sen. Och så kommer allt det där smaka sååå gott sen! Själv är jag sjukt sugen på ett glas vitt vin... Mums ska det bli när man får dricka det!



Kram!

2011-04-29 @ 20:43:20
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Tuss

Ja eller hur, med tanke på varför man inte dricker så känns det inte så tungt=) Men absolut längtar efter ett glas rosé.



KramKram

2011-04-29 @ 22:06:00
URL: http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0