God morgon

Jaha sitter här å väntar på att klockan ska bli 10 så att melodikrysset kan börja å efter det även dagen. Har en ensam morgon då A har tenta idag så det känns lite tomt såhär på morgonkvisten.

Fika på stan me Jo å grillmidda me trevligt sällskap är vad dagen kommer att bju på.

Annars sparkar det på, magen växer å nu känner jag mej verkligen gravid. Allt tar lixom lite längre tid.

Just nu

» Beräknad förlossning 21 juli 2011
» Jag är gravid i vecka 27(26+2)
» Jag har varit gravid i 184 dagar
» Jag har 95 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 65% av graviditeten

Postat av: Jossan

Visst är det härligt med graviditet!? Hoppas du mår bra. Jag längtar tills din bebis tittar ut. Vet du vad det är för sort än?



Kram!

2011-04-16 @ 10:20:29
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0