God jul

Dagens bestyr är nu över och allt är nu fixat inför morgon dagen! Förstår inte varför jag varje år är ute i sista minuten, jag borde ju som ha lärt mej från förra året kan ju tyckas.... MEN icke!

PappaAndreas har precis vare här och hämtat litengos, för i kväll ska jag och resten av familjenPalm gå och lyssna på mamma här hon sjunger i Birgitta kyrkan (har in inget för er i ikväll vid 23 så kom å lyssna, jag lovar er att jul känslan infinner sej). Ska ta mej en lite power nap innan bara så att jag inte somnar i kyrkbänken....

Inatt far jag ut till litengos och pappaAndreas igen för att få vakna upp tillsammans på julaftonsmorgon=)

God jul på er alla.

Postat av: Jossan

God jul på er med där uppe! Hälsa alla som jag känner :-)



Hmm, jag har haft lite dålig framförhållning och har inte skickat Novas paket. Gör det imorgon eller på söndag, så det dyker väl upp. Ska jag skicka till Havsörnsvägen då? Hur länge blir ni kvar?



Kram på er, och tack för det fina julkortet på gos-Nova <3

2011-12-24 @ 00:07:06
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0