En dag som denna

Går dagskvällen var riktgt bra, mycke minnen från Anima när han spelade Heaven. Vädret var stålande å humöret var på topp. Den enda jobbiga va mina jävla fötter... dom såg ut som två ballonger, lite mycke vätska i kroppen i förhållande till vad jag tycker e okej...  Fingrarna ser också ut som korvar nu när det e så varmt... Men men


Va till barnsmorskan idag, å allt såg bra ut me bebis, h*n växter som h*n ska, sf-måtte va 31 så magen växer, hjärtljuden va 150 (har tidigare legat på 145) men denna gången klämde hon galet mycke på magen innan hon lyssnade. Mitt blodtryck å mitt sockervärde va precis som det skulle. Gillas! Det som gillas lite mindre är att bebis ligger i säte, me rumpan neråt, så på ons ska dom gö ett vändningsförsök. Först gör dom ett ultraljud å om den fortfarande ligger i säta får jag ett medel som ska hjälpa livmodern att slappna av så att dom kan hjälpa till att vända på lille♥. Man blir tydligen groggy av detta å A e hemma i Sundsvall å jobbar så jag har kallat in pappa för moraliskt stöd. Så vi får se vad som händer efter ons.... Just nu kan jag inte gö så mycke mer än att hoppas på att ♥ vänt sej själv innan dess.

Nu blir det lite grillmys me diverse tillbehör. (ett glas rött hade ju inte sutte helt fel heller=))

Postat av: Jossan

Men lilla bebis, vänd på dig! Det är antagligen bricanyl du ska få, och det blir man rolig på ska jag säga dig...INTE! Jag fick det när jag väntade Ronja, och den hjärtklappningen som man får av det går inte av för hackor :-/ Men nu ska jag inte skrämma upp dig, det kommer att gå fint ;-) Skönt att pappa/morfar är med och håller din hand.



Saknar dig galet mycket. Puss å kram!

2011-06-10 @ 20:39:26
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Tuss

Ja fy jag hopps på att den har vänt sej själv innan ons så jag slipper det... Varför fick du det?



Saknar dej me ju, tänkte extra mycke på dej i tors när Bryan Adams spelade Heaven=)



Kram kram

2011-06-11 @ 12:06:49
URL: http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0