En varm dag.

Vi rullar vidare... fötterna är som fotbollar å fingrarna som korvar. Dagen har jag spenderat med finaste Annelie, lunch mys på stan. For en sväng till Birsta för att kolla på en skötväska, finns ju hur många som hellst i alla dess prisklasser men ändå hittar jag ingen jag vill ha... Så det jag kom hem me va en pläd från BOOM en klänning å en Is Latte.

Nu väntar jag på att få svar från Chefen på Kvinnokliniken i Uppsala så att jag kan få träffa en barnmorska här hemma, va nästa tre veckor sen sist jag va. Skulle ju som vara bra å få kolla hur bebis mår å hur jag mår me blodtryck, äggviteämnen osv.

Fick mej precis ett skrattanfall då pappa pratar me en telefonsvarare... en såndär som man själv ska prata me å telefonsvararen upprepade INTE det pappa sa...

Telefonsvararen: "Är det korrekt uppfattat"?
Pappa: "nej"
Telefonsvararen: "Är det korrekt uppfattat"?
Pappa: "Nej"!
Telefonsvararen: "Är det korrekt uppfattat"?
Pappa:"NEJ!!!"
Postat av: Jossan

Jodå, skötväskor är en djungel. Vi har en Ju Ju Be-skötväska som kods var ganska dyr (999 kr ca) men jag skulle ha den till varje pris :-D Finns en massa fina mönster och färger. Man kan googla var dom säljs tror jag. Jag köpte min på Babyproffsen här hemma i Norrköping.

Haha, skrattar också lite för mig själv åt pappa Ola. Stackars! Hoppas telefonsvararen gav sig :-)



Kram!

2011-06-28 @ 16:46:44
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Ida

HAhahahah. Jag ser vår käre pappa framför mig hur han skriker åt telefon. HAhahahah

2011-06-28 @ 17:41:23
URL: http://impam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0