Pappa

Inväntar fin besök i form av pappa. Han for från Sundsvall idag för att vara moralisktstös imorrn då dom ska försöka vända på bebis å för att Andreas inte har möjlighet att vara me. Tur jag har en världsbäst pappa.


Som sagt så ska dom alltså försöka vända på lille♥ imorrn. Så imorrn kl 8.00 ska jag infinna mej på sjukhuset där dom först gör utlraljud å kollar bebis hjärta sen får jag (om jag nu fattat rätt) bricanyl som kan göra så att jag fårhjärtklappning å bli groggy. Detta ska gör så att livmodern slappnar av så att läkaren med sina händer kan trycka på magen så att bebis gör en kullerbytta å hamnar rätt. Sen får jag stanna kvar ett tag för att se så att allt e bra me lille♥ innan jag far hem.

Har försökt att läsa lite om hur vanligt det är att man lyckas å på vissa ställen står de 2/3 å på vissa ställen står det att det funkar i 50% av fallen. Så det e bara å hålla tummen å hoppas att bebis vill som jag =) Annars blir det antagligen kejsarsnitt... Men jag väntar me dom tankarn tills imorrn.

Kram kram
Postat av: Johanna

Lycka till! Jag håller mina tummar.

Härligt att Ola är med dig :D

2011-06-14 @ 21:56:40
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Emmy

Lycka till fina du! Jag håller tummarna att allt går bra! KRAM!!

2011-06-14 @ 22:39:44
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag ska tänka på dig hela dagen! Allt kommer gå bra, och blir det snitt så blir det. Men det tar vi som sagt då :-) Skönt att pappa är med dig! Lycka till! Kram :-)

2011-06-14 @ 23:48:51
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej min lilla prinsessa!

Hoppas det har gått bra idag!

Tur att pappa Palm finns! Han är bra han!

Puss på dig min söta!

2011-06-16 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0