Vaför kan inte saker bara fungera?

Gu så himla irriterad man kan bli... för att få fortsätta att träffa en barnmorska här i Sundsvall måste jag tydligen har någon överlättelse från Uppsala som säger att jag har rätt att få behandling här trotts att jag e skriven där... Vi har sen dag ett sagt att vi ska föda här i Sundsvall och min BM i Upppsala har inte sagt något om detta utan bara sagt att då får du me dej alla journalpapper som behövs så ska det inte vara några problem... NÄHÄ men nu är det ju det. Å jag blir galen på allt, varför kan inte allt bra fungera...

Åså känns det nästa som om bebis har vänt sej tillbaka i säte... Vet ju inte men det sparkar på samma ställen som innan. Bebis har vare riktigt på krigsstigen dom senaste dagarna, två kvällar i rad va jag helt övertygad om att något vare pågång, men det var nog "bara" förvärkar. Det är svårt att veta när man inte har nått annat å jämföra me.... Så det hade vare skönt om jag kunde få träffa men barnmorska här hemma... Känns ju inte allt för kul att åka ner till Uppsala själv på mån, kan ju faktiskt hända nått. Har iaf försökt få tag på min BM i Uppsala så får vi se under dagen vad som händer.

Ny vecka är det idag oxå

» Beräknad förlossning 21 juli 2011
» Jag är gravid i vecka 37 (36+0)
» Jag har varit gravid i 252 dagar
» Jag har 27 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 90% av graviditeten

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0