Vecka 35 (34+0)

Oj nu va det länge sen jag skrev, har vare hemma i Sundsvall en sväng å laddat batterierna så gott det går. Kom tillbaka i måndags, jobbade tis å ons å idag å imorrn e jag hemma, så det vart en lagom lång vecka =) Å det e inte allt för långt kvar nu, jobbar 6 dagar till, men utspritt till den 30 juni. Så jag jobbar mån, tis å ons nästa vecka sen far jag hem till Norrland, ha lite semester å fira mastra som ska ha 50-års kalas. Sen jobbar jag tis, ons å tors veckan efter midsommar sen säger jag tack å hej då, dock med blandade känslor. Kommer sakna att jobba me allt skruttarna. Men nu kommer ju snart vårt skrutt♥, tiden går så simla fort, 6 veckor kvar till Bf idag.... Galet.

» Beräknad förlossning 21 juli 2011
» Jag är gravid i vecka 35 (34+0)
» Jag har varit gravid i 238 dagar
» Jag har 41 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 85% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 2415 gram
» Bebisen är c:a 46,4 cm

Så idag ahr jag mest legat på rygg med fötterna i högläge på balkongen med en bok. Ikväll blir det lite Bryan Adams på grönan me lite midda å mys.

Ha en bra kväll. Kram kram

Postat av: Johanna

Ja men det vore ju trevligt. :) Vi ses på förlossningen då ;)

2011-06-09 @ 14:42:50
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

åååååååå mysigt med bebiis :D!!

2011-06-09 @ 15:03:52
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0