2011-05-13

Känns att det e massor me saker som händer i kroppen just nu. Magen är öm antagligen efter alla sammandragningarna jag hade i förrgår å allt som hände igår. Efter att jag sove 12 timmar inatt skulle man ju kunna tänka sej att man borde vara ganska så pigg men icke, va helt slut efter att vi vare å handlat idag så jag fick ta en timme power nap. Hur nu intagen en go grill midda å ska nu fortsätta kvällen i soffläge.
 
Du som kan ta ett glas rosé för mej ikväll =)
Postat av: Elin

Skönt å höra att allt är bra, tänker på dig och längtar tills ni kommer hit, många kramar!

2011-05-13 @ 19:41:28
Postat av: Lillstrumpa

Jag tar ett glas rosé för dig min älskade syster.<3

2011-05-13 @ 19:44:40
URL: http://impam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0