2011-05-27

Jaha så var det färdigt igen, fick återigen besöka förlossningen då jag igår kväll fick en blödning till. Ensam hemma å fick lite sått panik, men lugnade ner mej å ringde in å dom sa att det va bätttre att vi ändå kom in å kollade upp det eftersom att det bara e två veckor sen förra gången jag blödde. Ringe hem Andreas som va ute å fiska, så åkte vi in å väl där fick vi gö ungefär samma undersöking som förra gången. Dom började me att ta en CTG- kurva där dom övervakar bebisens hjärta å mätter mina sammandragningar. Hjärtatat slog jättefint med ett snitt på 140 slag/min. Å jag hade några mätbara sammandragningar men dom va så små så det va ingen fara. Sen kom läkarnen in å gjorde ett utlraljud så vi fick se hur lill♥ slog å hon konstaterde att allt såg bra ut. Sen fick jag göra en mindra rolig gynundersöking där hon konstaterde att det blödde från livmodertappen, samma som förra gången. Å det e fortfarande inge farligt utan vissa har en mer lättblödd tapp så det e det jag har! Inte så kul å man blir ju galet orolig, men det e bara å ta det lungt å inte anstränga sej i onödan.

Så bebis mår bra å jag e galet orolig.

Postat av: Mostra

Herregud! Moster blir ju så nervös och orolig. Tur att vi kommer ner snart så vi får rå om er lite.=) Ses snart. Puss puss

2011-05-27 @ 11:11:08
URL: http://impam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0