Förlossnings besök

Höll på att krocka med en bil påväg till jobbet här om dagen... hade lite för hög fart i förhållande till vad röda farans bromskapacitet klarade av. Men det gick bra, lite läsigt va det allt... Min första tanka va "Gu av mycke hjälmen som ligger hemma på hatthyllan hjälper om jag skulle krocka nu!"

Va på förlossningen igår med plofelaxgruppen, vi fick gå på rundvandring å sen fick vi lite tips om bra att veta saker. Nu är ju våra tankar att vi ska föda i Sundsvall men det känns ändå bra att ha vare där å kollat läget, å hur olikt kan det vara egentligen. Det känns ju inte allt för kul att Sundsvallsjukhus inte kommer att ha nån personal till sommaren så ha vi otur får vi åka till Ö-vik eller Hudik... eee inte helt okej... Iaf när vi var påväg hem från förlossningen igår så va det precis ett barn som föddes å vi hörde hur det skrek=)
Längtar så galet mycket efter dej min lilla skrutt.

» Beräknad förlossning 21 juli 2011
» Jag är gravid i vecka 31(30+0)
» Jag har varit gravid i 210 dagar
» Jag har 69 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 75% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 1634 gram
» Bebisen är c:a 41,9 cm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0