Fredag den 13.e

Japp så är det , men denna dag kan inte bli värre en gårdagen. Igår när jag kom till jobbet hade jag fått en liten blödning så det va bara å vända om hem, å inta soffläge när det inte gett me sej under dagen åkte vi in, men det var inget farligt som tur va, å allt såg bra ut. Vi fick lyssna på lillskrutt♥ i 40 min å det slog precis som det skulle. "Ni har en riktigt piggelin där inne" sa barnmorskan. Det som jag ska gö nu är att ta det lungt, vilket betyder gå ner i tid på jobbet.

Kändes om en hel evighet innan doktorn om in å sa att allt såg bra ut å att det inte va nått å oroa sej över. Hade gått hela dagen å vare orolig så när vi väl kom hem sov jag 12 timmar.... 

Magen har växt galet mycke den senaste veckan.

Postat av: Jossan

<3 Tänker på er <3

2011-05-13 @ 15:47:25
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh simla fin magen du har! Tänker på er och skickar glada tankar. Pusspuss

2011-05-13 @ 16:12:04
URL: http://fightfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0