LÅT BLI MINA SAKER!!!

Ja jag vet att jag får skylla mej själv men en liten tår fäller jag över min fin cykelkorg som jag fått av pappa, den har blivit stulen... Okej jag hade den kvar på cykeln utan att ha låst fast den, men ändå. LÅT BLI MINA SAKER!!!
Å jag får ju inte cykla längre heller så jag har ju ingen större nytta av den just för tillfället, men ändå. LÅT BLI MINA SAKER!!!

Annars har dagen vare bra, har prata me chefen å innan allt e klart me läkarintyget kommer själv att sjukskriva mej iaf denna vecka tors å fre. Känns så bra att jag har chefen på min sida. Hade det bara var mej själv jag hade behövt tänka på hade det inte spelat någon roll men nu har jag en lite skrutt som jag inte tänker riskera ett enda hårstrå för. Punkt å slut!

Hade hej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0