Sover i tanken.

Jag blundar och tänker att jag fortafarnde sover, Nova bestämde sej för att det var morgan 4.50 idag vilket inte mamman uppskattar så himlans mycke... Hade inte vare nån större fara om jag fått sova hela natten för jag gick och la men vid 9 och somande strax efter, men Nova har vare vaken tusen gånger inatt för denna förbannade förkyning så det har inte blive många tmmars sömn. Lilla gofisen, hoppas hon kan sova nu på dan istället. Blir nog någon kopp kaffe idag ändå och sen blir det nog en lugn dag.

Så nu har jag tänt lite ljus, Nova myser här breve mej och vi ska snart fika lite frulle, lite mysigt ändå trotts denna tidiga morgon.




Hadehej!
Postat av: ems

har också varit vaken större delen av natten men på grund av huvudvärk så din natt lät lite mysigare trots allt=) när får jag träffa novis igen``?? och dig förstås. =)det kliar i mina fotofingrar också! kram

2011-11-07 @ 08:38:02
Postat av: Tuss

Fy det lät ionte alls så hilmans kul..=( Jag och Nova kan komma ner nått till Sthlm och dej, hur ser denna vecka ut för dej?



Kram kram

2011-11-07 @ 09:05:54
URL: http://unaanima.blogg.se/
Postat av: Emmy

Så himla fin hon är! Men hon har ju dej att brås på iofs =). Jag försökte med uttrycket "hadehej" på jobbet förra veckan men dom förstod inte riktigt och tyckte nog inte det va lika bra som jag tycker. Nåväl jag gillart iaf =) SAKNA!! Kom till gotland! =) Puss

2011-11-07 @ 17:49:32
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gud så söt hon är. :)

Tänk vad roligt att vi är 4 tjejer från "dagisgänget" som har fått varsin dotter på kort tid. Elin Häggmark i maj, Madeleine Sollén i juni och du och jag i juli. :D

2011-11-07 @ 21:05:23
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Tuss

Ja eller hur Emmy det är ingen annan som riktigt fattar "hadehej" folk bara kollar på den och förstår inte riktigt va det ska svara=) Saknar ju me, skulle va hur kul som hellst att ta en liten mini semester till Gotland och fina dej.



Ja Johanna visst är det ganska roligt, har hur många kompisar som helst som fått barn 2011 och ALLA har fått tjejer. Räknade ihop att det är runt 8st, och sen har jag tre kompisar till som ska få i början av 2012... Kanske blir ett nytt "dagisgäng" =)

2011-11-08 @ 07:59:35
URL: http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0