2011-10-20

Idag har Nova och jag återigen vare till Öppna förskolan, men idag va det lite annorlunda! Vi var på den första föräldrargruppen, kommer att vara sammanlagt 6 gånger och så missar vi nästa vecka då vi är hemma. Mycket trevligt och skönta att prata och fundera med andra som funderar sammalika. Nova var älst av barnen där (och jag var nog yngst!) en liten flicka som bara va en månad gu så stor Nova såg ut i jämförelse. Händer så himla mycke bara på två månade, helt galet egentligen.

Har precis intage lite lunch och Nova sover, så nu blir det till att ta tag i den DJÄVULSKA disken (nej trollspöstekniknen vill fortfarande inte fungera - Emmy har du kommer på nån trollfromel så säg till!) Sen vid två ska vi möta upp me Jo för att ta en promenad till stan och lite fika.

Nova 1 månad:

Nova tre månader:
Postat av: Emmy

nä.. inte kommit på nån trollformel än. Tror att lösningen är diskmaskin.. Alltså, BLÄ för att diska!

2011-10-20 @ 22:08:07
Postat av: Anonym

Söttjejen! Jag vet att jag har skrivit de förut, men jag skriver det igen. Hon är verkligen en liten Palm. :D

2011-10-21 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0