Haaa jag har rätt.

Blir lite smått irriterade på det administrativa... Är det inte försäkringskassan eller CSN eller nån annan myndighet så är det Sthlms Universitet som ska bråkar med mej. Jag ska ju börja plugga igen i januari, och när jag kollade och fixade me detta för två veckor sen såg jag att det saknades betyg i spec peda kursen vilket jag inte kunde förstå då jag med betsämdhet vet att jag har gjort allt man ska på den kursen. Så jag mailade med kurslärarn en miljard gånger och tillslut kom det ett mail från huvudkursläraren där hon påstog att jag inte gjort min VFU. Men JO DET HAR JAG VISST DET, JAG HAR JU LÄMNAT IN RAPPORTEN!!! Så efter tusen mail till fick jag tillslut rätt, det va bara det att kursläraren slarvart bort den... "jag hittade den bland mina papper och jag förstog inte att det va din...." Hummm??? det står ju kurs, namn, persnummer, datum ja allt som behövs för att förstå att det är jag som har gått en viss kurs... IRRITERANDE!!!

AJA nu är det fixat iaf och jag fick rätt, men alllt detta krongel... när jag vet att jag har rätt!


Postat av: Frida

Det ska då alltid vara nåt som krånglar, riktigt irriterande! Men skönt att det löste sig till slut :) puss

2011-10-26 @ 05:54:49
URL: http://fightfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0