Glad

Igår på dan va skruttis, jag och Andreas ute mest hela dan. Trotts iskalla vindar va det riktigt skönt för att solen värmde här man hamnade i lä. Kvällen spenderade jag med finaste Sannis, midda på Invito och drinkar på Svenssons. I natt vid 23.30 va jag och pappa ner till tågstation för att Moss va på ingång:) en helt okej dag för att vara en ons.

Skruttis sov med pap inatt i Fagervik så jag fick sovmorgon, så nu ligger jag här i sängen och hör nu min älskade syster stökar på där uppe, om nån timme kommer mitt älskade hjärta och vi har lite gran som står på agendan innan det är dax att fara upp till stugan för lite grill och bad i tunnan.

Så nu lite frulle sen kan dagen börja.

(jag och Sannis i Spanien för X antal år sen:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0