Allt har inte gått klantigt

Nej då har haft bra stunder oxå idag. Fyndade på vinden, ett x antal sandaler till gos å tre väskor till mej å Lillstrumpan. Finns så sjukt mycke grejer kvar efter mej å Ida å det är så himla roligt att botanisera där uppe. Hittade bl.a. Supersöta träskor som nån av oss har haft ett par rosa å ett par vita med blommor på i stl 26 (om jag inte minns fel) är ju ett tag kvar till dom kan användas igen men en då:) Tog även ner den lilla dockvagnen som jag å Ida haft å skrutt började genast traska omkring med den, lite ranglig men användbar. Min gamla docka "lillaAnna" hittade jag men hon fick ligga kvar för den måste lagas innan den används igen, stoppningen tittar ut på alla möjliga ställen. Väl använd kan man nog påstå! Nu är det dax att sova så jag orkar med imorrn. Gos har tempo 200 hela dagen lång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0