Önskan

Ett önske tips till min dag:

Biljetter till Svansjön, den som lyckas får följa me;)
Postat av: Jossan

JAG VILL OCKSÅ! Vi måste gå! Jag ringde dig för några veckor sen om just det, men du svarade inte och sen har jag inte haft tid att ringa igen :-/ Haha, roligt att du inte hade postat tjejernas paket. Jag har nämligen inte kommit till skott med Novas paket heller. Det ligger hemma fint inslaget :-D Kan vi höras snart om Svansjön? Ring mig när du har tid!



Kram!

2012-02-02 @ 18:06:10
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Tuss

Ja jag såg att du hade ringt men så hade jag inte tid å ringa tillbaka på engång å sen glömde jag bort det...



Svansjön är ett måste! Kosta va det kosta vill, vi bara ska se:)



Jag har en känsla av att Frejsans juklapp börja bli lite liten, skulle va så kul om vi kunde få till den riktig dej så kan vi byta då:)



Hoppas ni har det bra, å hälsa fagga:)



Kram kram

2012-02-02 @ 18:28:14
URL: http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0