Så va det sjukstuga igen!

Novis har varit hostig i drygt en månade mer eller mindre men igår på dan tyckte jag att det vart värre. Tänkte att jag skulle ringa vår sköterska på BVC idag bara för att rådfråga. Igår somnade hon som vanligt utan konstigheter, runt 12 vaknade hon ville ha nappis vilket inte heller är konstigt men när man måste upp och ge henne nappen 5 gånger på 10 min så är det konstigt! När jag lyfte upp henne va hon alldeles kokhet, lilla hjärtat mitt. Så efter Alvedon fick hon sova mellan oss. Imorse hade gos 38,8 så vi fortsätter med alvedon och hoppas på att febern ger sej under dagen. Tänkte att det kan va nån tand som spökar med samtidigt får man väl inte slemhosta av tänder!? Eller???

Postat av: Jossan

Tänder kan yttra sig på dom mest konstiga sätt med snor, hosta, kräkningar, diarré mm. Hoppas Novis mår bättre snart!



Stora kramar till er!

2012-03-06 @ 09:52:27
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0