Jobbar igen.

Efter en månads sjukskrivning är jag idag tillbaka på jobbet. Känns riktigt roligt och bra. Fick världens härligaste mottagande av barnen när jag kom. Dock saknar jag min älskade gosa nå alldeles fruktansvärt mycket. Har haft så himla mysiga veckor hon och jag även om hon vare hos dagmamman visa dagar så har vi hunne myst massor. Tur det bara är denna vecka, sen ett lååååångt jullov.

Postat av: Anonym

Vi kommer att ha det sååååå mysigt här hos oss den här veckan. Här finns både tomar och snö och Tilda och Filip ska vi leka kurragömma med.

2013-12-16 @ 12:51:15
Postat av: Moss

Lycka till idag fina syster<3

2013-12-16 @ 14:06:22
URL: http://impam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0