Lång dag

Efter mycket ovisshet har vi nu äntligen fått nycklarna och på lör går flyttlasset med destination Lidingö. På fre ska jag även börja jobba.... Men vi har ju inte hört någe om förskoleplats till gos, så jag har inte vare inställd på det MEN! Gos ska få följa med mamma på jobbet:) så det blir jobb på fredag! Sen skulle chefen kolla runt så förhoppningsvis har vi förskoleplats redan om en vecka... Gaaaa jag är inte redo för detta än... Är såklart jätteglad att allt klaffar och att få börja jobba igen. Men samtidigt har jag en klump i magen och tårarna bränner bakom ögonen när jag tänker på att jag ska vara borta från gos så mycket, och då för att va med andras barn... Logiken går inte ihop där... Men men blir nog bra ändå, måste bli bra ändå.

Postat av: Johanna

Det kommer att gå bra! Man vänjer sig och tycker till och med att det är skönt ibland. :)

2013-02-26 @ 19:50:00
URL: http://jordi.blogg.se
Postat av: Tuss

Det ska jag komma ihåg, för just nu är jag gråtfärdig bara jag ens tänker tanken på att vi inte få tillbringa dagarna tillsammans. Men kan tänka mej att man uppskattar tiden tillsammans mer:)

2013-02-26 @ 21:18:35
URL: http://unaanima.blogg.se
Postat av: Frida

Ska ni flytta? Så spännande! Ja usch för att lämna sin älskade dotter på förskola, har svårt att ens kunna tänka tanken! Men det är klart det kommer att gå bra! Många kramar :)

2013-02-27 @ 14:58:45
URL: http://fightfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0