Vilken jävla dag!

Dagen har vare allt annat än lätt, vissa dagar ska man bara inte kliva upp! På det har jag även vare å tage sprutor, å hur kul e det lixom... Plus att jag hade med mej Novis (hon fick sprutor i fredags) hon grinade redan innan vi kommit i i rummet för att hon kände igen sej åså va det samma tjej som tog på henne som på mej. Så Novis trodde givetvis att det va hon som skulle få, så med en hysteriskt grinande Nova i famnen lyckades jag iaf tillslut få sprutorna! Efter det for vi vidare till liljeholmen för lite fikamys med finaste tjejerna, men med en väldigt trött Novis är det inte världslätt att sitta ner, dricka kaffe å vara social... Men det va iaf trevligt att hinna träffas en snabbis innan vi for hemåt igen. Väl i ropsten kom det precis en buss som det stod Larsberg på, perfekt tänkte jag, men den for runt hela jävla Lidingö innan vi va hemma!

Tur denna dag snart är slut, för jag är så galet slut!

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0