Detta fenomen

Försäkringskassan är verkligen ett fenomen för sej... Jag fattar inte vad som är problemet, om det är jag eller va det handlar om egentligen... Men kan ju bli galen för mindre. Oj då vi har visst glöm att skicka ut blankett till Novas dagmamma! Men gaaaa hur svårt kan det vara borde inte det gå på automatik. Min chef fick kontrollpapper för 2 veckor sedan, hon skrev på och skickade in men inget hände så då ringde jag idag. Men oj det har blive nått fel! Eeeee ja tydligen! Igen?! 

Men blir galen när man inte kan gö så mycke annat än att vänta! 


Postat av: Moss

Gahhh! Försäkringskassan lever sitt eget lilla liv i sitt eget lilla land som inte hör ihop med det verkliga livet. Försäkringskassan kan stoppa in en pinne i brasan!!!

2013-11-06 @ 14:41:08
URL: http://impam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0