En helg till har flyget förbi

Så va det söndagkväll igen. Galet va tiden går fort... Novis å jag huserade själva hela gårdagen. Vi kletade med fingerfärger, va på marknaden, lekte massor i parken. Höjdpunkten var nog att Novis fick och vågade rida häst, två vänder vågade hon sej på. Och det va ganska så stora hästar. Hon hade nog kunna fortsätta om det inte va för kön och regnet. Fortsattes dagen och kvällen hemma men lördagsmys innan pappan kom hem på kvällskvisten (natt i mina nått mätt:))

Somnade runt 12 och vaknade vid 5.00 av att Novis hade ont i magen, så upp på toa men lugna puckar. Men tro ni att Novis tänkte gå å lägga sej igen?! Nähä det va ju ljust ute så då är det ju morgon.... Gaaaaa så tog med täcket åså la 


oss på soffan, hon snurrade runt ett tag och lekte men vid 6 tvär slocknade hon igen som tur va å sov ända till 9.30 man tackar:) även om man inte sover världsbästa på soffan så fick vi ju iaf sova. 

Nu sover damen för natt å så även jag ganska så snart har jag en känsla av:) 




Älskade du❤️

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0