Irriterade som få

Vart lite ändrade planer i hemfärds planeringen, Novis har åkt på nån förkylning så Andreas vabbar i början av vecka. Så dom blev kvar i Fagga medan jag nu sitter på tåget påväg till Sthlm. 


Till det irriterande.... Har bokat en platsbiljett på tåget, va ett sånt tåg man kunde välja. Sitta i mån av plats eller till och med stå om det är mycke folk. Orkar inte hålla på å hoppa runt å byta plats å jävlas för att man är snål på 49kr så jag bokade en plats. Väl på tåget sitter det självklar någon på "min" plats. Jag säger till å då säger herrn kan du inte sätta dej där eller där vi har så mycket packning! Ja förstår det med två småbarn... Men då kanske man ska boka plats och inte ta upp andras som faktiskt har bokat och vill slippa detta knöliga hoppande mellan sätena... Gaaaa så inte upplagd för detta! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0