Ett hjärta kan gå i tusen bitar

Man får bryta ihop ibland, bara lägga sej ner å gå i tusen bitar. Efter det känns det lättare, som om att det jobbigaste lixom försvinner för en stund, när man börjar samla ihop bitarna igen. Att vara mitt upp i allt och inte kunna pausa är fan inte lätt! 

Mina vänner å min familj har hjärtan av guld som finns där dag som natt när det är tungt. Jag hoppas ni vet hur otroligt tacksam jag är för att just Ni finns i mitt liv. När det är jobbigt, när livet inte riktigt blir som man tänkt sej. 

Allt för er mina finaste barn, till månen och tillbaka jämt å hela tiden💕


Postat av: Moss

Månen och tillbaka så många gånger att jag inte kan räkna <3 <3 <3 <3 <3

2015-08-17 @ 19:14:36
URL: http://impam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0