Fix

När Novis kom fick vi ärva sjukt mycket kläder av mitt kusinbarn. Å då menar jag sjukt mycket, det finns kartong vis från 50 å fram tills nu 4 år senare. Är så otroligt glad å tacksam att vi fått så mycket fint💕 

Håller nu på å gå igenom 62-68 kläderna då 56 börjar bli aningens tighta 💙 Dock är det mest rosa å röda med blommiga "tjejiga" detaljer på. Å det vill jag inte sätt på Isaac. Jag vet att det kanske är fånigt men jag skulle inte sätta på honom en rosa body eller lila byxor. Jag bryr mej inte om om någon annan väljer att klä sina prinsar i det absolut inte men jag skulle inte gö det. Å sen när han kan välja själv är det givetvis upp till han själv vad han välja färger. 

Så av allt kläder i 62-68 som vi har är det kanske en femtedel som är "grabbigt" neutralt men det finns ändå så att det räcker å blir över... Ja det finns massor med kläder. Så ni hoppas vi på att faster får en tjej så att alla söta små klänningar kommer till användning å inte behöver ligga nedpackade i kartonger värst läng till💕

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0