Hej!

Oj vilken helg det ha vare, fullt upp! I fredags hade vi finbesök av Malin och prinsLucas, fikade och surrade. Isaac och Lucas lekt så fint med varan😍 Å Novis va så go med dom💙❤️





Sen va Novis å jag på teater Pippi 70-år. Va Sundsvalls kulturskolas elever som uppträdde så himla roligt å Novis satt som ett ljus i 40(!) minuter. Mer sånt måste vi verkligen göra. 

I lördags hade vi fruhippa för finaste Sanna som gifte sej i somras. Tiden har lixom sprunge på sem dess med nu äntligen fick vi till det. Överraskad som få vart hon å vilken dag/kväll/natt vi hade😊

Söndagen va rätt seg, låg mest på soffan å gjorde ingenting.

Igår vart en innedag så det blåste storm å va snorhalt ute. Novis klättrade på väggarna, jag inte så bra å halvsov mest på soffan hela dagen. Ja såna dagar blir det ibland - livet som tvåbarnsmamma! Som tur är har jag ju världens bästa föräldrar som kom å hämtade Novis vi 17.30 så hon fick följa med dom å bugga. Helnöjd Nova som även fick sova över hos dom💕

Här om dagen hittade jag Isaac såhär!

Helhelgsuppdateringdelux. Hoppas ni orkade läsa😊

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0