Hemma

Det är konstigt hur hemma jag känner mej på Havsörnsvägen, det är verkligen å komma hem. Här är det tryggt å välbekant. Tillåmed damråttorna känner mej😊 

Det är denna trygghet jag skulle vilja ge mina älskade barn, dem trygghet jag har fått under min uppväxt och format mej till den jag är idag. Jag hoppas att jag kan ge det till mina barn med trotts att vår familjesituation inte är densamma. Jag undrar hur Nova känner, att bo på två ställen. Att ha två hemma. Kan det bli samma trygget som jag känner här på havsörnsvägen? Jag hoppas med hela mitt hjärta att hon ändå känner det. För det viktigaste mitt i allt kaos runt omkring så har hon två föräldrar som skulle gå genom eld och vatten för henne. (Skriver om Novis men detta gäller ju även Isaac, men han kommer ju aldig veta av något annat å det gör ju hon. Den tiden som va innan mamma och pappa flyttade isär...) 

Som vi älskar er Nova och Isaac💕 Ni är vårt allt, alltid💙❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0