Arg

En del föräldrar alltså!!! Vi va på Max å åt lunch idag å där har dom en lekhörnen där Nova lekt medan vi handlade. Det va fler barn där och det är inte så stort. Hörde att två större barn sa att Nova följde efter dom och pratade inte snällt till henne. Såg att deras pappa (eller vem den vuxna nu va) pratade med dem men sa inte till dem. Vi satte oss å åt å sen va det inge mer med det. Sen lekte Nova en stund till innan jag sa att nu är det dax å klä på dej och åka vidare. Då kommer ett av barnen förbi och säger "Så skönt" å tittar på Nova. (Som tur är uppfattar inte Nova vad som händer) men då blev jag riktigt arg å sa till henne. Hon lommade iväg å sa inget mer. Våga inte ens titta på mej. Vart var föräldrarna kan man undra?! Hade det vare Nova som sa så till någon annan (å som man inte alls känner) så skulle jag säga åt henne att så säger man inte! 

Åååå så arg å ledsen jag blir. Inte konstigt att vissa barn utsätts för mobbning när föräldrar inte ens reagerar på en sån "liten" sak! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0